Jaro

02.07.2011 00:03

     Tak po delší pauze,přidávám další report. Škoduli jsem zdárně dostavěl do koukatelné podoby.Tak jak jsem psal v předchozím článku,zůčastnila se modelářské výstavy konané ve městě RUMU- Jindřichově Hradci.

     Zůčastnil jsem se jen doplňkové soutěže Relax,jelikož do poháru CPM-se bodovalo již večer.podařilo se mi s modelem obsadit 2.místo.

No a aby nebyli jen samá pozitiva,tak za tento delší čas přibily další modýlky. Jedním z postavených bylo malé hrabátko-Jobdog DG 202,a po naléhání přítelkyně"postav traktor" , jsem slípnul model traktoru Landini,jež jsem doplnil nějakou drobotinou. 

    V současnosti se snažím sestavit Recolorovaný model BMW-M1 Procar. Směle mohu říct,že jsem si docela "naběhl". Zde snad nesedí jeden,jediný díl. Samozřejmě jsem o všem informoval autora. Jako odpověď jsem obdržel informaci,že je již model celý překreslen,a bude vydán v několika provedeních.